[FMC] Fashion Marketing & Consumer Research Lab

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ABOUT PROFESSOR                                                                             ABOUT FMC MEMBERS

 

 

한양대학교 패션마케팅 연구실(FMC, Fashion Marketing and Consumer Research Lab)은
소비자의 심리와 행동에 대한 이해를 바탕으로 의류패션 산업에 실질적으로 기여할 수 있는 다양한 연구 주제에 관심 있는 학생들을 환영합니다.

학부생 인턴(대학원 세미나 청강 및 연구 프로젝트 참여 가능),
또는 석·박사 과정 진학에 관심 있는 학생
백은수 교수(ebaek@hanyang.ac.kr)에게 이력서(CV)를 보내주시기 바랍니다.

The Fashion Marketing and Consumer (FMC) Research Lab at Hanyang University welcomes students interested in a wide range of topics aimed at understanding fashion consumers and contributing to the fashion industry.

Undergraduate interns (with opportunities to attend graduate seminars and participate in research projects) as well as students interested in pursuing a Master’s or Ph.D. degree are encouraged to contact Professor Eunsoo Baek (ebaek@hanyang.ac.kr) with their CV.